Papež govori o miru, podpira pa vojno

»Prinašanje miru je osrednja naloga Kristusovih učencev,« pravi Frančišek v poslanici v zvezi s svetovnim dnevom miru. Torej tudi njegova, če se je Kristusov učenec. Jezus je bil pacifist in takšen bi torej moral biti papež. Zakaj papež podpira »pravične vojne,« če je kot Kristus pacifist? Ali je vojna pravična in ubijanje del pravičnosti? Zakaj je papež podprl vojaški napad na islamsko državo? Ali je ubijanje v vojaškem napadu del miru? To bi bil absurd. Če nekdo podpre ubijanje, istočasno pa uči Božjo zapoved Ne ubijaj! ali je Kristusov učenec? To še posebej, ker papež v poslanici trdi, da je mir utemeljen na spoštovanju vsake osebe, kakršna koli je njegova zgodovina. Kakšno spoštovanje pa imajo osebe, ki so bile ubite od strani papeža podprtega napada na islamsko državo? Papež se je strinjal z nasilno smrtjo na tisoče ljudi, za katere sicer pravi, da jim pripada spoštovanje! In kakšno spoštovanje priznava papež gejem, prešuštnikom …, ki so po bibliji zapisani nasilni smrti? V njej je namreč na desetine smrtnih obsodb tistih, ki kršijo določena moralna pravila. Ali so te smrtne obsodbe mir? Še posebej, ker je po papeževih besedah biblija v celoti velja še danes, kar pomeni, da jo je treba izvrševati.

Papež pravi, da je mir »podoben upanju, o katerem govori pesnik …« Ob tem se postavi vprašanje, ali ni mir utemeljen na izpolnjevanju 10 Božjih zapovedi, npr. Ne ubijaj!, Ne kradi!, Ne laži! …? Ali ni mir konkretno delovanje na podlagi 10 Božjih zapovedi in ne upanje, kot to pravi papež?

Papež še meni, da je mir sad »velikega političnega projekta …« Če je tako, potem miru ne morejo prinesti »navadni« ljudje, temveč samo politiki v okviru takšnega projekta. Čeprav bi vsi »navadni« ljudje z izpolnjevanjem 10 Božjih zapovedi živeli mir, le-tega ne bi bilo, ker ne bi bil posledica velikega političnega projekta! Absurdna papeževa logika!

V poslanici papež še pravi, da je nenadzorovano oboroževanje v nasprotju z moralo. Ali je potem nadzorovano oboroževanje v skladu z moralo? Oboroževanje, ki v miru krade ljudem sredstva za življenje, v vojni pa jih ubija in uničuje, je očitno v skladu s cerkveno moralo. Seveda pa ni v skladu z visokimi moralno-etičnimi principi 10 Božjih zapovedi in Jezusovega Govora na gori, katerih izpolnjevanje vodi v mir. Jasno je, da kakršno koli oboroževanje ni del miru. Ali je obstoj vojsk, kar je posledica oboroževanja in kar očitno zagovarja papež, del miru? Če bi bilo, bi bil to absurd!

Če bi se papežu res šlo za mir, ne bi o njem samo govoril, temveč bi ga živel. Torej bi izpolnjeval 10 Božjih zapovedi. Kot vrhovni vladar cerkve ne bi samo na splošno pozival k miru, temveč bi katolikom ukazal, da živijo mir in jim prepovedal sodelovanje v vojnah in nasilju. Še posebej bi vse to zahteval od katoliških politikov, ki jih je mnogo na svetu in imajo v rokah veliko politično moč. Če katoliki, vključno s politiki, ne bi sledili njegovim ukazom, bi jih kaznoval s cerkvenim večnim peklom, saj to po cerkvenem pravu lahko stori. Seveda pa bi papež moral biti v vsem tem vzgled, saj uči zlato pravilo, ki se glasi, da kar pričakuješ od drugih, stori ti prvi. Kaj je pravi obraz papeža, če tistega, na kar poziva druge, ne stori sam? Mir ali vojna?

Cerkev že dolgo obhaja svetovni dan miru in poziva k molitvam za mir. Vedno več je katolikov in vedno več je molitev za mir. Kakšno je stanje na svetu? Vojn je vedno več. Ali mogoče molitve za mir prinašajo vojne? Kakšno moč ima papeževa molitev za mir, če zjutraj moli za mir, popoldne pridiga Ne ubijaj!, zvečer pa podpre vojaški napad na neko islamsko državo. Torej podpre vojno. Moli za mir, podpira pa vojno! Ali lahko takšen način vodi k miru?

Ob papeževih besedah za mir in ob upoštevanju nasilnega cerkvenega nauka je jasno, da se papežu ne gre za mir. Zato so njegove besede za mir samo predstava za javnost, s katero želi izboljšati podobo cerkve v javnosti.

Objava: Dnevnik, 5.1.2019, Ona: 15.1.2019 (v skrajšani obliki).

Print Friendly, PDF & Email

Komentar prispevka

Blue Captcha Image
Osveži

*