Nečista velikonočna šunka (Delo)

Med velikonočnimi jedmi, ki jih blagoslavlja katoliška cerkev, je tudi šunka, ki je iz svinjskega mesa. Uživanje le-tega pa je po bibliji katolikom prepovedano, kajti cerkveni bog je rekel: »Izmed prežvekovalcev in izmed tistih s parklji pa ne smete jesti (…) in svinje, (…) za vas je nečista. Njihovega mesa ne uživajte in njihove mrhovine se ne dotikajte: za vas so nečiste.« (3 Mz 11,4-8). Prašič je torej po katoliškem nauku nečista žival in zato katoliki ne bi smeli jesti svinjine. Iz tega bi bilo mogoče tudi zaključiti, da se prašiči po nauku, ki izhaja iz biblije, ne bi smeli niti ubijati. Čeprav katoliki sploh ne bi smeli ubijati prašičev, saj to prepoveduje cerkveni bog, pa za veliko noč, pa ne samo takrat, temveč tudi skozi vse leto, pod noži cerkvenih članov v hudih mukah umre milijone prašičev. Ti bolj ali manj postanejo šunka. In ta šunka je nečista, saj je njen izvor (prašič), glede na besede cerkvenega boga, nečist. In cerkev nečisto velikonočno šunko celo blagoslavlja? Blagoslavlja nekaj, kar je po njenem nauku prepovedano. Blagoslavlja nečisto. Zanimivo. In to nečisto po nauku katoliške cerkve simbolizira celo podobo Jezusa. Nekaj, ker je po nauku cerkvenega biblijskega boga nečisto, simbolizira Jezusa. Ali ni potem tudi ta nečist, če je njegova podoba nečista? Nečist glede na cerkveni nauk! Če je Jezus nečist, potem je tudi razumljivo, da ga ima ta cerkev kot mrtveca še vedno na križu, kajti nečisti po katoliški cerkvi nimajo pravice do življenja.

Kaj katoliška cerkev s simboliko šunke in križa s korpusom sporoča ljudem? Seveda na zelo prefinjen način. Zakaj cerkev ves čas časti mrtvega Jezusa in ga tudi v javnosti prikazuje kot mrliča na križu. Praktično je namreč na vsakem koraku mogoče videti križ s truplom Jezusa, torej mrličem, in ne križ brez korpusa, kar bi bilo logično, če je Jezus za cerkev res vstal. Ali torej Jezus v resnici za katoliško cerkev ni vstal, čeprav ta že skoraj dva tisoč let to zatrjuje in celo trdi, da je Jezus zdaj na desnici Boga? Ali je torej Jezus za cerkev še vedno mrtev in da nikoli ne bo vstal!? In če je Jezus mrtev, je mrtev tudi njegov nauk, bi bilo mogoče sklepati iz tega! V posledici tega pa je po katoliški cerkvi treba slediti njenemu nauku in ne nauku zanjo nečistega in mrtvega Jezusa. In dejansko se ta cerkev do Kristusa obnaša, kot da bi bil nečist in mrtev. Čeprav govori, da je Jezus vstal, pa sta njen dejanski nauk in dejanja nekaj povsem drugega. Sicer bolj ali manj stalno omenja Jezusa, toda to je samo za krinko, da ne bi ljudje spoznali, da cerkev ne sledi Jezusu. Mnogokrat neposredno deluje proti njemu, mnogokrat pa uporablja njegove besede, vendar jim daje drugačen pomen kot Jezus. Nekaj primerov: Jezus je bil vegetarijanec, cerkev je le-te preklela, Jezus je bil pacifist, cerkev podpira vojne in smrtne kazni, Jezus je vsem pustil svobodo, cerkev s krstom zasužnjuje že dojenčke, Jezus je bil za živali, cerkev je proti njim …

Objava: Delo, 26.4.2017.

 

Odmeva:

Laiška »teološka« paberkovanja

Trije gospodje so se v Pismih bralcev v povelikonočnem času (v sredo, 26. aprila 2017, na strani 5) zelo vehementno in usklajeno lotili teoloških vprašanj kristjanov, povezanih z veliko nočjo. Pri tem so pozabili, da tako ne verujejo le katoličani, ampak tudi pravoslavci, evangeličani, luteranci, anglikanci itd. Ali se zavedajo, da s svojim razglabljanjem o verskih vprašanjih žalijo verska čustva vernikov? Svetujem jim, naj ne vznemirjajo in ponižujejo vernikov ter se jim posmehujejo, saj jim pravico do izpovedovanja vere zagotavljata naša ustava in človekove pravice.

V tej smeri je letos krenila tudi RTV Slovenija, ki je na veliko soboto organizirala tekmovanje Slovenska popevka na GR in ga prenašala na prvem programu.

DR. IGNACIJ VOJE
Tabor 10, Ljubljana

Objava: Delo, 5.5.2017.

 

Laiška »teološka« paberkovanja

Škoda, ker dr. Voje ne ve (Pisma bralcev, 5. maja), da Ustava RS nikomur ne nalaga zahteve po verovanju, kaj šele po pripadanju kateri koli organizirani religiji.

Še večja škoda pa je, da dr. Voje ne razume, da nihče ne more žaliti prav nikogar. Kdor koli je seveda lahko užaljen, ampak to je povsem njegova stvar. Nikomur ni treba biti veren. Ali pa smo čez vikend demokracijo zamenjali za teokracijo? Mene ni o slednjem nihče obvestil! Če je nismo, si pa o zombificiranem Židu lahko vsakdo misli kar hoče.

Klemen Keber
Ob studencu 7, Ljubljana

Objava: Delo, 9.5.2017.

Print Friendly, PDF & Email

Share This Post